آبانک اپلیکیشنی با گوش شنوا!
به تازگی آبانک یک ساله شده! در این یک سال تمام تلاشمون رو کردیم که صدای کاربرهای اپلیکیشن آبانک رو بشنویم و در جهت نیازهای اونها این اپلیکیشن رو ارتقاء بدیم و به روز کنیم. آبانک مثل هر اپلیکیشن نوپای دیگهای هنوز هم برای پیشرفت و بهترشدن جای کار داره. به همین خاطر ما راههای ارتباطی زیادی رو برای کاربرهامون در نظر گرفتیم تا در تماس مستقیم با اونها باشیم، صداشون رو بشنویم، نظراتشون رو بخونیم و تمام تلاشمون رو بکنیم که رضایتشون رو کسب کنیم
چگونه در آبانک با ۴ کلیک با پشتیبانی تماس بگیریم؟



اگه در استفاده با اپلیکیشن آبانک به مشکل خوردید و نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید، میتونید به راحتی و فقط با انتخاب ۴ گزینه در خود اپلیکیشن، با مرکز امداد و پشتیبانی بانک آینده تماس بگیرید و به شکل تلفنی مشکلتون رو باهاشون درمیون بذارید و ازشون راهنمایی بگیرید.
کافیه از نوار پایین صفحهی اصلی بخش سرویسها رو انتخاب کنید و در صفحهی بعدی روی مربع مرکز ارتباط کلیک کنید. از بین دو شمارهای که نمایش داده میشه، هر کدوم رو که انتخاب کنید به صفحهی شمارهگیر موبایلتون میره و میتونید تماس رو برقرار کنید. این قابلیت کارتون رو راحت میکنه تا نیاز نباشه شماره رو جایی وارد کنید و مستقیم به شماره تماس با پشتیبانی در آبانک دسترسی دارید.
بشنوید از دیگر راههای ارتباطی
شما میتونید نظرات، پیشنهادات و انتقادهاتون رو برای ما بنویسید. کجا؟ در صفحهی سرویسها، بخش پیشنهاد و بازخورد. تو کادر مشخصشده نظرات و پیشنهادات خودتون رو بنویسید و روی گزینهی ثبت نظر بزنید و مطمئن باشید که به گوش ما میرسه.
وارد اینستاگرام آبانک بشید و در دایرکت بهمون پیام بدید یا زیر پستها برامون کامنت بذارید یا همینجا نظراتتون رو برامون بنویسید. خلاصه که ما مشتاق شنیدن نظرات تکتکتون هستیم و از شنیدنش خوشحال میشیم.